30 Ocak 2012 Pazartesi

Gösterip Elletme

Aşk muhabbetin illeti dedik hep beraber. Kimse karşı gelmedi, hop adam dur, aşk benim canım, balım, tenim ulan diyemezsin öyle diyen yok. Demekki herkesin canı yanmış. Bu bir genellemedir. Mark Twain demişti galiba sizlere "Bu dahil, tüm genellemeler yanlıştır" diye. Burdan o şahısın ve akrabalrının kulaklarını çınlatıp yazıma devam ediyorum. Herkesin canı yandıysa bu haklılığımın daniskası! Okuyun bunları bir öğüt yok, bir emir yok. Dertleşiyoruz bre daha ne olsun. Yazın siz de. Alın elinize bir kadehinizi, yakın bir sigaranızı, arkadan Bira Fm; o zevk o sefa tartışılmaz. Neyse bak yine seyirciye oynuyorum. Bu yaptığım hareket kadınlara benzer. Önce gösterir sonra gel bana gel bana der. Gidersin (yüzverirsen) ve benim yaptığım gibi yazının sonuna geliverir kaltak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder