29 Ocak 2012 Pazar

Temas-ı Blogger

Karar verirsin, bir daha hata yapmamaya ve düşünürsün erkek veya kız farketmeksizin karşı cinsin hatalarını, ona göre bir kişilik oturtma ya da yeni benlik oluşturma çabasına girersin. Galiba onun bunun gibi bir şeyim. İlk yazım, ilk dert yanışım, belki de uyarılarım. Dikkate alın bence, almazsanız da umrumda değil hani. Bir kadın tanıdım ve hayatım değişti. Demişti Orhan Pamuk bana fısıldayarak "Yeni Hayat"ında " Bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti." diye. Ciddiye almadım; hadi be adam ordan! Sonra bir tokat yersin dank eder kafaya. Haklıymış diye. Ama farketmezsin aynı devam edersin, farkedip edemediğini farkedemediğiniz oldu mu hiç ? İşte onu, felsefe akımı bile olabilir, yaşadım. Siz de yaşadınız veya 10 dakika sonra yaşayacaksınız. Sonra irkildim birden "Ne alaka lan? Kitap-karı-kız-Orhan pamuk-Yeni Hayat-Yeni Dünya- Orhan baba?" dedim kendi kendime. Farkettim en sonunda, farkedip edemediğimi farketmeyi. Dedi yazmalısın, e iyi dedim yazayım. Ama niye, ne yazayım? Dedi yaz aklına geleni acısıyla, tatlısıyla, öğütüyle, eleştiriyle ama yaz yeterki. kafana taktığını, yalnızlığını paylaşırsın, dertleşirsin klavyeyle. Ee ya yererlerse beni? dedim O da yerer misin yemez misin dedi. Başladım ben de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder