16 Haziran 2012 Cumartesi

Klorak Satanlara Benziyirsen


"Kadınlar mükemmel derecede iki yüzlüler. Hepsi yalancı ve çıkarcı. Hepsinde erkek zaafı var. Her an arkandan iş çevirebilir, yalan söyler, dedikodu yapar, riyakardırlar. İçgüdüsel biçimde ihanet dolu beyni ve hareketleri hep bir an başına iş açacak gibi."

1 yılda öğrendiğim tek şey bu, haziran diye söylüyorum be adam. Çok severim bilirsin haziranı.

"Büyüdükçe öğreniyoruz kadınları ve hayatı. Her defasında da hayal kırıklığına uğrayarak sona eriyor bu bir yıllar. Pişman mıyım yaşadıklarıma? Hayır. Hepsi benim kararım. Ben tanrıyım, onlar benim kullarım. Egomu tatmin etmek için onlara aşk oyunu oynuyorum. İyi ki doğdum iyi ki varım." dedim geçenlerde, sonra oturdum laptop edebiyatımın başına. Doğum günümün mutluluğuyla ve yalnızlığımın özgürlüğüyle kitaplar içinde boğuştum, sanki kitaplarla sevişircesine.

Agatha Christie doyumu yaşadıktan sonra bir kaç şey yazayım dedim. Yazmıyorum günlerdir eminim ki fark etmemişsindir. Dediğim gibi kitaplara boğuldum, kendi kendime hikayeler yazdım sabahları da kahveden çıkmadım. Bir polisiye yazarken kendi kendime (ilerde yayınlayacağım, hatta tutarsa kitabını çıkartacağım) radyo dinleyeyim dedim. Twitter'da ve Facebook'da link gördüm.

 Radyo Klorak! Tıkla baba.
at bebişim silah posta telgraf

Yukarıdaki eleman benim bir dostum. Kızlar ekleyebilirsiniz tatlı çocuktur. Radyonun ana kahramanı. Kuzeniyle birlikte (Kanun) yayın yapmakta. Klişe lafları geçiyorum ve radyonun en güzel yanına geliyorum. Radyonun tarzı mükemmel. Yani belli bir tarzı yok. Güzel olan her şey çalıyor. Bir yerden bir yere konduruyor. Can sıkıntısına birebir oluyor. İşin diğer bir güzel yanı arkadaşlarıyla beraber dinliyor, sohbet ediyor. Tuttum olayı, geceleri can sıkıntısına ve yalnızlığa birebir.

Vay efendim mesaj atan yok, vay efendim arayan biri olsa da muhabbet etsek, vay efendim bir arkadaşım yanımda olaydı da içeydik (çay) demeyin. Oturun açın, muhabbet edin, için (çay), dinleyin eğlenin. Son kez linki vereyim:

http://radyoklorak.listen2myradio.com/



Şimdi diyeceksiniz ne alaka bu diye. Sözlerini okuyun.
"Klorak satanlara benziyirsen"
Selam olsun klorak dinleyicisine. Hadi eyvallah.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder