23 Temmuz 2012 Pazartesi

Dostlara

"Değerli insanlar bellidir, parlak yüzleriyle ve gözleriyle sana bir değer katar. Yokluklarında ise dalak ağrısı saplanır gibi bir sancı beliriverir. Kötü gününde yanında olurlar. İyi gününde bokunu çıkarırlar. Dostluklar böyle bir şey galiba. Şu güne kadar beceremediğim şeyleri öğrettiler bana, ben de onlara benden bir parça. Buralardan gidince "Sana en uzağa tükürmeyi kim öğretti?" diye sorarlarsa beni gösterebilsin parmağıyla." diye bir klişe girişten giriş yapmayacağım.  Çünkü dostlarım böyle değiller ve böyle olmak zorunda da değiller. Ben dostlarımı olduğu gibi kabul ettim. Sevgileriyle, güzellikleriyle, anlayışlarıyla, gözlükleriyle veya ihanetleriyle (bunu üzerine alınma dostum, alınıyorsan yapmışsındır bir hıyarlık). Nasıl davrandıkları umrumda değil kısacası. Benimle birlikteler ve o kadar.

Daha ne beklentim olabilir ki?

Hangi arkadaş bana karşılıksız 10.000 TL verebilir? Hangi arkadaş bana 3 hatun gönderebilir, en latininden? Hangi arkadaş bana karşılıksız arsa, ev veya araba alır? Hangi arkadaş benim isteğim doğrultusunda adamı yağlı kazığa oturtabilir?

Bunların hiçbiri olamaz. Çünkü arkadaş terimine aykırı. Onlar arkadaşım, onları seviyorum, onlara bir şeyler katıyorum, onlar bana bir şeyler katıyor. Beklentim yok, olmayacakta.

Bu lanet olası bir pembe dizi değil veyahut aşağılık bir firmanın promosyonu değil, sadece dost olmanın asilzade göstergesidir. 

Sizi seviyorum dingiller. İyi ki varsınız. Daha ne olsun hıamına!

Selam olsun Dilara'ya.
Selam olsun Ekin'e.
Selam olsun Dilara'ya.
Selam olsun Ekin'e.
Selam olsun Dilara'ya.
Selam olsun Ekin'e.
Selam olsun Dilara'ya.
Selam olsun Ekin'e.
Selam olsun Dilara'ya.
Selam olsun Ekin'e.
Selam olsun Dilara'ya.
Selam olsun Ekin'e.


                                                               Eski ve sevilenlerden.


                                                         Bu da benim sevdiğim.

16 yorum:

  1. Dost iyi günde yanında olan mıdır yoksa kötü günde mı ? Peki bu adamın dostluğunu kazanmak 3 yıl önce bu kadar zorken neden basite indirgendi. ? Dost kavramı mı soyutlasti yoksa güven gercekten kolay kazanılır hâle mı geldi . Soylesene eskileri sana unutturan neydi ? Okuyunca 3 yıl önce bir motorsiklet kasasında yanıma ödev almaya geldiğin gun söylediklerin geldi. Sonra dedim ki hassiktir.

    YanıtlaSil
  2. Dost iyi günde mi kötü günde mi tartışmasına tabi ki girmeyeceğim. Dost kavramımda bir değişiklik yok, güvendiğim insana hala güvenmek zorunda değil miyim? Eskileri unutmam gereken şeyler belli değil mi sence de? Kısaca "bir kadın tanıdım hayatım değişti" diyebilirim. Ancak "Peki bu adamın dostluğunu kazanmak 3 yıl önce bu kadar zorken neden basite indirgendi?" diyebiliyorsan haklısın. Yalnızım arkadaş. Beni yalnızlığa ittin. Belki de sadece sen vardın yanımda. Bu yalnızlıktan kastım lanet bir depresyon partisi değil, ergen tavırlarla sevgili olmaması değil ya da cool görünmek için çabaladığımız bir şey değil. Şöyle ki hasta, kusan bir köpeği düşün, işte onun kadar yalnızlık. Dibe çöküş yani, bitiş. Ve her şeye yeniden başlamak için çırpınış.

    YanıtlaSil
  3. Ne zaman kötüyüm dedin de yanına koşup gelmedim? Bir seyin oldugunda anlatman icin neler soylemisken yapmadığım bir seyin güvensizliği ile yargılanmam neyin nesiydi peki? Sen zaten haberim yokken doldurmussun yerimi başkalarıyla. Sorun kurduğun arkadaşlıklar degil asla , seni gulerken görmek beni mutlu eder. Lakin yerimi doldurman var ya. İste o affedilemez

    YanıtlaSil
  4. Herkesin yeri ayrı ve doldurulamaz başkalarıyla. Bunu sen de biliyorsun. Ama dostlar kötüyüm dediğinde olmayacak yanında. Kötü anlarımı dostumla yaşamalıyım zaten.

    YanıtlaSil
  5. Belki hayatında bir donem beni yok saydığın icin sana ulasamamisimdir ne dersin , yoksa senin derdine her türlü ortak olurum ben. Bı erkek olarak dostum diyebildigim ilk insansın sen , yerin çok ayrı

    YanıtlaSil
  6. kımseyı soyutlamadım kendimden. tek kusuru var insanoğlunun sevgili zaafı. bilmem anlatabildim mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktığın profil hep aynı , bunun icin seni suclayamam da zaten. Eğer bir seyleri aşmamış olsaydım kesinlikle bu düşüncede olurdum. İkimizde aynı seyden yara aldık. Peki neydi ikisinin farkı? Biri sevdiği insandan aldığı yaranın intikamını istedi, çok sevmişti.. Digeri hırsının kurbanıydı, gördüğü maddi her seyin delisi oldu. Bir sekilde yaşandı ve bitti. Sevgili zaafı iste onun sıfatı. O yakıştırmayı yapacağın en son kisi benim. Kendinde söyledin ya "herkesin yeri ayrı"

      Sil
  7. haklısın diyebilmeli insan

    YanıtlaSil
  8. O zaman desene ne duruyorsun

    YanıtlaSil
  9. bir kadın çizeseksin onun gibi bırakıp gitmeyecek saklayıp gömeceksin senden başka kimseler sevemeyecek !!!!.dıtdıtdırıt dırıtıt dıttıttıtıt dıt dıt dırıdıt dırıtıd dırıtrıt rıt rıt

    YanıtlaSil
  10. doktor bu ne? http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=y92WKZEtF4U&NR=1

    YanıtlaSil
  11. ne alaka ama güzel reklam hatırladım şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kadın çizeceksinn... gibi saçma bir şarkıyla giriş yapıldıysa doktor bu ne diye tepki de verilir.

      Sil
  12. lisede tanıdığın bir kızla hayatın nasıl değişebilir ki sadece arkadaş adi sevgili olsa anlarım bu kadar değiştircek bi durumunuz yok bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim ben de sizin düşündüğünüz gibi düşünüyorum. Ancak bu yazdıklarım kurgudur ve gerçek hayatla ilgisi sadece benim yazmam kadar alakalıdır. Yani hayalgücümü zorluyorum ve sanki böyle bir şey varmış gibi kendimi kabul ettiriyorum. E zamanla ben de kabul ediyorum olay bu :)

      Sil