8 Temmuz 2012 Pazar

Yazı tavlama sanatı

Son zamanlarda yazamıyorum. Dişimi sıkıyorum, bazen başka şeyler de sıkıyorum, yazmak için uygun koşullar hazırlıyorum ancak yine de yazamıyorum. Ne yaptığım ne kurguladığım açık durumda. Fakat olmayınca olmuyor işte. Yazmak sidik gibidir gelmiyorsa yapamazsın.

Önce konu seç.


Derdim yok. Derdim olmayınca yazamıyorum, canım yanmayınca veya kafaya bir şeyler takmayınca bir şeyler yazamıyorum. Sadist olarak algılanabilir, açık kapılı bir anlayış olabilir ama aşk acısı çekmek bana insan olduğumu ve duygularımın olduğunu hatırlatıyor.


Kafanda tasarla. 


Sorun şu ki aşık da olamıyorum. Aşık olmak yazmak gibi. Kız tipi belirle, kızı seç, onunla tanış, eğlen, paylaş, teklif et ve yayınla. 


Can yakıcı kelimeleri seç.


Zaten herkesin belli tipleri vardır. Ancak yine de tekrar etmek gerekir unutmamak için. Her tekrar ettiğin kriterle on bin erkeği geçersin der ünlü düşünür tivik


Başlık seç.


En zoru da ilişkinin adını koymakta zaten. Çıkıyor musun, hoşlanıyor musun, aşık mısın yoksa takıntı mı? Bunu önce kendimiz kabul edeceğiz sonra karşı tarafa hissettireceğiz. Hüsranlarla karşılaşanlar var.


Bilgisayarını aç.


Haşa her şey yolunda olsun bir şeyler paylaşmakta çok önemli. Mesela para konusu. Hesabı hep erkek ödeyecek diye bir şey yok. Tamam ödenir sorun yok, ancak kızın eli cüzdana gidecek. Sonuçta erkek ödeyecek ama el oraya gidecek.

İç ve bekle saatler geçsin. 


Öyle ilişkiler yaşadım ki bazıları sarhoşluk gibiydi. Nasıl geçip bitti anlamadım bile. Aşk sarhoşu olmuş bir erkeğin hayatı çok lanetlidir. Aşıksın be adam daha ne olsun! Hayatından yıllar gidebilir.


Yaz.


İlişki sonunda ilerler ve cinsel boyutlara dayanabilir. Her iki tarafında en çok hoşuna gittiği bölümdür bu fakat bir sorun çıkar ortaya. Artık birbirlerinin fikirlerini, gülüşlerini, gözlerini, kalplerini sevemezler. Artık bedenlerine aşık olurlar. İş işten geçer ayrılık en yakın kavgada geliverir. Ancak ayrılık çözüm değildir, birbirlerinin bedenlerini özlerler. 


Yayınla.

+ Başım çok ağrıyor, lütfen!
-  Hatun 10 yıldır başın ağrıyo lan
+ ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder