2 Temmuz 2012 Pazartesi

"İnsanlığımız özleyişlerimizle alımlı, Yaşantımız özlemlerle güzel. Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin. Bir kokusu var bütün çiçeklere değişmem. Bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin, anlatılmaz.  Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam; Seni özlediğim içindir. Beklemenin korkunç zehri öldürmüyorsa beni; Seni özlediğim içindir. Yaşıyorsam; içimde umut varsa, Yine seni özlediğim içindir.  Seni bunca özlemesem; bunca sevemezdim ki! "

Gel diyorum, sürekli Ümit Yaşar ile beraber haykırarak.

Gel diyorsam vardır bir sebebi gogenim. Ümit Yaşar paylaşıyorsam özlediğimden değil mi? Ya da lacivertlere olan sevgimin, altına giyilen porselenimsi krem rengi topuklu ayakkabılar bana söylenen, "haydi beni çağır" demek değil mi? Veyahut her gün dinlediğim müzikler senin kokunu getirmez mi bana? 



Hö deyince gözlerim dolacak kadar özlemişim seni. İçtiğin her Jack daniel's viski damlası kadar sevmişim herhalde seni ve onlar kadar sahiplenmek istiyorum. 


Konu sen olunca yazamıyorum işte kaldım. Şarkılarda bir şeyler yakala en azından. Sen benim annem, kardeşim, babam, sevdiğim, arabam hatta 12 yaşında kaybettiğim "Fıçı"msın. Sen benim tek güzelliğim hö'sün.

Bir de şiirim sana, senden esinlenmiştim, senden ayrıldıktan 1 saat sonra yolda yazdım;

KESİK ZEYTİN DURAĞI

kesik zeytin durağında gördüm bugun seni, 

kemalpaşa'da tanrının ters yolunda, 

rahvan giden zeytinliklerin arasında 

bıcır bıcır, koşan kırmızı etekli kız gördüm mesela. 

devlet tarafında yarılmışcasına açılmış dağların zirvesindeydi bi an, 

gitti, 

vedasında oldum kanrevan.. 



öğretmenler durağında gördüm seni, 

yollar hasret çölleri kadar yorgundu, 

zeytinliklerden bir kıvılcım haykırdı birden, 

yıldız kayar gibi geçtin yanımdan, 

sözlerin bir martının dudağı kadar narindi, 

hasret kalan boğaz martıya, 

seni çağırıyordu istanbul, bir öpücüğüne muhtaç.. 



gördüm seni bir şekilde, 

yüreğimle birlikte binbir şekilde, 

demiştin bana şarkılarla hatırla, yaşa beni, 

bir yanımda sigara, 

bir yanımda radyo ve telefon, 

kalemim, 

kağıdım 

kadınım, 

seni yaşıyorum.. 

Ali Bedirhan Alkan

Gel.

5 yorum:

  1. ne desem bilemedim hö. CANIMSIN YA. geleyim bi koparayım yanağını. bi de fıçı'ya burdan selam olsun. seviyorum seni. ekmek tuz falan işte.

    YanıtlaSil
  2. fıçıya selam olsun! ben de seviyorum seni

    YanıtlaSil
  3. ciddi anlamda iyii..

    YanıtlaSil