25 Mart 2012 Pazar

İlk Buluşma

İlk buluşmalardan nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmiyorum. Bu kategoriye "Kraliçem" giremez çünkü ona olan nefretim bir  atom bombası görmüş Hiroşimalı kadar gerçekçi ve hırs dolu.

-Onu her gördüğümde kafasını kalorifer borusunda patlatıp, 600 kişinin o an onu hunharca düzmesini istiyorum.-

Buluşma yerine gidiyoruz, bende aşı sırası bekleyen öğrenci heyecanı. Parmak uçlarımda yersiz titremeler, bir of çeksem kendime gelirim havasındayım. 
Aklımda sorular var: "Gidince ne diyeceğim? Merhaba. Hayır Hayır! Çok resmi. Selam? Olabilir. Nasılsın? İyiyim sen dersem iyi olur. Çay mı istesem kahve mi? Kasıldım! kasılma bu kadar. Çay gelecek yudumlayacaksın, muhabbet akacak sonra kalkacaksınız bu kadar. Ya hesap? Aman be adam sus artık!"
Hayalimde ki buluşma

Hiçbir şey hayal ettiğim gibi olmadı.

 Buluşma yerindeyiz.

Merdivende karşılaştık. İyice süzdüm, inceledim diyelim ya da. Hemen bir masaya oturduk. Az sonra çay istedim o karpuz-çilek soda. Ne iğrenç bir şeydir o.. 

Gerildim.

Konuşma hiç denilecek kadar az. Çay gelmeden "ayran" yaktım bir tane. Sonra suratını inceledim, pembe dudakları var beyaz teninin üzerinde. Zayıf çok zayıf. Kilo almalı diye hayaller kurarken çay geldi.

Kasıldım.

Çayı her zaman ki gibi şekersiz içtim. Önce bir yudum aldım. Bardakla beraber çay tabağının içine konulan dantelli süs de geliyor ve tam yudumlarken yere düşüyordu. 

İki oldu.

Üç oldu.

Kafayı yemek üzereydim. Süsü aldım fırlattım. Yanımda arkadaşım vardı. Onda da aynısı olmaya başladı. Bir iki üç derken..

Gözüm seyirimeye başladı. Görüntü gitti ve düşünememeye başladım. Hayatımdan 10 saniye sanki yok oldu.

10 saniye sonra..

Bir an sağ bacağıma titreme geldi, bir an şokta olduğumu anladım. Sağ kolumda belli belli yanıklar olmuş. Herkes telefonu kurtarma derdinde. "Ayran" paketleri ıslanmasın diye önce peçeteyle silinip ceplere konuldu. Öyle baktım sadece. 

Gözüm hala seyiriyordu.

Anlatılanlara göre sinirlenip süsü tutup atmak istemişim ancak  bardağı çekip masaya düşürmüşüm. Hatırlamıyorum. Kolum hala acıyor. 

İlk buluşmaları beceremem. 

Çayı da döktük. Hayalim olmadı.

Tabi sonuç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder